Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre konstrüksiyonlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak muhtevain Google Analitik platformunun site analizleri muhtevain sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izleme kimliğini sitenize ulamak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve nispet alanları gibi bileğişkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işletmeniz muhtevain farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En mürtefi etkinliği, usturuplu maliyette tasni zorunluluğu bir şirket muhtevain kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele cidden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde konum alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin geri plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğişti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle müşterek artık “ne istersem onu düzenırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı nöbetçi balaban gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı. ▬ Selen ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik konstrüksiyonlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değin iş süreçlerini bileğiştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Fakat kovuşturulma fail yıllarda internet site çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yetişmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir kimlik evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf elan var, o da şu: Web tasarım ve yazılı sınavm çdüzenışmalarını belirli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan mevduatın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda kellelayıp şirketin essah mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin mevsim içre üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin rate olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da değişik bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki katınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine rabıtalı. Doğrusu yalnızca alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, böylece mergup payanları vermemektedir.